Pas godt på dig selv - og andre - aftenskolens coronaregler

Aftenskolen følger altid myndighedernes krav og anbefalinger.

Fra 1/2-22 må vi være i yogasalen i  Antroposofisk Kulturhus på Højbjerg Torv igen - uden restriktioner.

****************************************************************

Men brug stadig din sunde fornuft 😊

Er du syg eller nær kontakt, så bliv hjemme.

Hold afstand.

Derfor:

Sprit hænder af, når du går ind i yogalokalet

Trappen op til yogalokalet er ensrettet. Så forlad yogasalen umiddelbart efter undervisningen, så der er plads til at næste hold kan komme op.

Du må gerne tage dine egne redskaber med (2-3 klodser, 2 yogatæpper, 1 yogabælte.) Yogapølle kan du låne. Tag evt. et lille håndklæde med som du kan lægge over pøllen.

Du er dog velkommen til at låne aftenskolens udstyr.

Men det er godt at have sit eget udstyr; så har man også til sin yogapraksis derhjemme. Udstyr kan købes f.eks. hos www.yogaudstyr.dk

Tag evt. et lille håndklæde med, så du har dit eget, i stedet for at bruge dem, der hænger på toiletterne.

Har du brug for hjælp, så skriv til mig.

birgittemelbye@gmail.com

HVIS NU:

* I tilfælde af at et hold må lukkes ned på grund af corona, fortsætter undervisningen online. Onlineundervisning på coronalukkede hold betragtes som almindelig gennemført undervisning, uanset om den enkelte deltager ønsker at gøre brug af denne mulighed eller ej.

*Der kan blive indført en turnusordning, hvis der bliver indført forsamlingsforbud, så der må være færre end de 12, der max. er på holdet. Den vil betyde at nogle få kursister på skift sidder over hver gang, men så til gengæld får et link til en undervisningsvideo, som de kan lave yoga efter derhjemme.

* Hvis du bliver testet positiv, så giv straks besked til skoleleder og yogalærer Birgitte Melbye 20 98 55 94

Senest opdateret 22. april 2023