Handelsbetingelser

Afmelding/tilbagebetaling:

Køb af kurser og lignende her på hjemmesiden er ikke omfattet af fortrydelsesretten (jf. forbrugeraftalelovens § 18 stk. 2). Framelding og tilbagebetaling kan dog ske indtil 14 dage før holdstart mod et gebyr på kr. 100. Derefter er tilmeldingen bindende.

Hvis Højbjerg Yoga Aftenskole må aflyse bliver du tilbudt erstatningsgange, som kan ligge i forlængelse af kurset. Hvis aftenskolen ikke kan det, får du pengene for de aflyste gange tilbage.

Ved for sen betaling pålægges et rykkergebyr på 100 kr.

Overflytning fra et hold til et andet koster 100 kr.

Tilbagebetaling, når kursisten ikke har angivet ellers berettiget rabat, koster 100 kr.

Moms

Aktiviteter på aftenskoleområdet er ikke omfattet af momsreglerne. Der beregnes derfor ikke moms af prisen.

Betaling

Betalinger foretaget på hjemmesiden kan ske med Dankort, Visa/Dankort, MobilePay.

Beløbet bliver trukket, når du får en tilmeldingsbekræftelse.

Prøvetime

Koster 150 kr.

Enkelttimer

En kursist der i forvejen går på et hold, kan tilkøbe timer på andre hold for 110 kr. pr. gang efter aftale med læreren.

Forbehold

Der tages forbehold for ændring af undervisningssted, herunder til online undervisning, underviser, kursusstart eller udsættelse af kursusgange, ændring af ferie samt ændret lovgivning, trykfejl og fejl i tekster på nettet.

Hvis kurset/arrangementet må aflyses på grund af krig, naturkatastrofer, terror, strejker, snestorm eller epidemier betragtes dette som force majeure, hvormed retten til erstatningsundervisning eller tilbagebetaling af kursusgebyr bortfalder.

Corona

Hvis der pga. forsamlingsforbud ikke er plads alle på et hold i salen, får deltagerne efter tur et link til en online undervisningsvideo, så de kan lave yoga hjemme. Men som regel kan det klares med almindeligt afbud. Det betyder at alle skal melde afbud, når de ikke kan komme.

I tilfælde af at et hold må lukkes ned på grund af corona, fortsætter undervisningen online. Onlineundervisning på coronalukkede hold betragtes som almindelig gennemført undervisning, uanset om den enkelte deltager ønsker at gøre brug af denne mulighed eller ej.

Senest opdateret 30. marts 2024